sörfesztivál

2013.06.07. 00:20

Hogy is látogathattam volna el a Belga sörfesztiválra a két kutyalány nélkül? Sehogy. Igaz,a  program a múzeumban volt, de az első poháron és a belépőjegyen kívül minden mást a barátaim intéztek, szóval én szelíden ücsörögtem a két ebhölggyel és ugráltattam mindenkit. Még jó, hogy olyan cukik - mármint a kutyák -, hogy mindenki tócsa lesz tőlük, tényleg, ilyet még nem láttam, első ránézésre tökéletesen normálisnak tűnő emberek untyurpuntyuroznak, ha meglátják Csinit és Zsuzsit, akik éhes szemmel, csodás testtel teljesítik az elvárásokat.

Azért a legalja (teteje?) az volt, amikor egy hölgy messziről fotózta őket, hogy mennyire cukik. Még ha vele kellett volna fotózni, érteném, de így???

A bejegyzés trackback címe:

https://rubydina.blog.hu/api/trackback/id/tr935349057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása