bünti

2011.09.09. 18:41

Dinocska ma olyan boldog volt, hogy a konyhában állva simogatom, hogy rutinból felugrott a konyhaasztalra, ami ugye tilos.

Szóval elkaptam, megpofoztam és igen szép ívűt reptettem, ami öt perc rémülten bűntudatos pofavágást eredményezett.

Tündér szépségű az a macska, de szerintem fel fog nyomni a gyámügynél.

A bejegyzés trackback címe:

https://rubydina.blog.hu/api/trackback/id/tr743214252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RiderBond 2011.09.10. 16:29:19

Egy olyan ember,aki ennyire nem ért a macskák nyelvén MIÉRT tart macskát????

Remélem a gyerekeidet(ha vannak) nem ilyen stílusban és ilyen "logika" alapján neveled...

Bejgli 2011.09.11. 23:00:30

@RiderBond: Szia! Tanulom a macskák nyelvét, sosem mondtam, hogy értek hozzájuk. Nagyon szeretem őket és igen jó dolguk van, egyes barátaim szerint el is kényeztetem őket, ráadásul nem éheznek és nagy szeretetben élnek. A blognak nem témája gyermek/nemgyermek,, ha a stílusom nem jön be, sajnálom, esetleg keresek neked kedvesebb módon megírt blogot, ha gondolod :) Szép napot

RiderBond 2011.09.18. 13:12:26

Jó,rendben van.

Viszont jobb,ha tudod,hogy a macska ilyen tekintetben,már mint,hogy hova mehet,és hova nem,nem nevelhető.

Ebben a kutyák azok,akik viszonylag intelligensek.

Szép napot!

Bejgli 2011.09.19. 11:04:02

@RiderBond: igen, én is eszmélek már... :)
süti beállítások módosítása