vaj

2012.09.16. 20:55

Dinocska reggel az ágyon tette-vette magát, rutinból eldőlt, épp az oda rakott amerikai palacsintára. Ezzel nem lett volna nagy gond, ha azt nem készítettem volna már elő fogyasztásra, így nem csak a juharszirup ragadt rá a makka jobb sejhajára, hanem mintegy öt deka vaj is. 

Pánikban elrohant, de elmartam, nagyjából letörölgettem róla a finom, aranyárban mért belga vajat, aztán elengedtem, mert már nagyon méltatlankodott.

Énekelgettem neki a Cirmos cica haj, hová lett a vaj kezdetű, méltán népszerű nótát, amit egy lesajnáló pillantással jutalmazott és azzal, hogy az asztalon hagyott ruháimra ült.

Rögtönzött fizikai kísérletem eredménye: a macska mindig a vajas felére esik. Vagyis csücsül.

A bejegyzés trackback címe:

https://rubydina.blog.hu/api/trackback/id/tr374781251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása