sűrű nap

2013.04.29. 10:48

Hol is kezdjem? Tesóm hajnali negyed ötkor (ilyen nincs is, az még az előző éjszaka!) elhúzott Szombathelyre melózni, a kutyák meg negyed nyolckor úgy döntöttek, imádnak és épp eleget aludtam. Úgyhogy lekómáztam velük sétálni, pisi, kaki, rosszalkodás pipa. Fügének adtam egy hatalmas adag csontot reggelire, én tudom, hogy milyen elviselhetetlen vagyok éhesen, na, ő is, csak rosszabb, mint én, pedig az már teljesítmény.

Heverészés jobbra-balra, Ruby beköltözött a szekrénybe, benyúltam hozzá, épp akkor ébredt, ezért a kis körmét kedvességi célzattal a karomba mélyesztette, amitől kidülledt a szemem és elmondtam, hogy szeretem ugyan, de akkora szemét, amekkorát ez a világ még nem látott. Most mosakszik. Dina udvarolt a fürdőben, ettől majdnem a vízbe esett, de aztán inkább nézegette magát a tükörben, hogy szépet is lásson.

És mindezek közben Zsuzsi szép komótosan belefetyelte a földön hagyott tejeskávémat.

Nem csoda, hogy Csininek rohamtempóban őszül a pofácskája, az én hajam is fehéredik....

A bejegyzés trackback címe:

https://rubydina.blog.hu/api/trackback/id/tr845252253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása